Est Land

Päevakild. Inimesed meie ümber

In meie kõik on 17. sept. 2009 at 16:21

…ega mina üldse venelasi ei salli….meil siin tänavas on venelasi ja no

..ühel ma kraapisin võtmega auto ära…kuna ta lärmas.

Siis üks sakutas mu last kõrvast. Läksin õue ja rääkisin taga eesti keeles,ta ei saanud aru. Ma ütlesin,et ma siis teen sulle selgeks….kehakeeles..võtsin provva kõrvast ja kohe sakutasin…ja ütlesin…vot kak ja sammusin minema

Nii peab tegema ,sa pead no ühiskonnatundlik olema..kui on loll,peab reageerima

Kodanik Maailmarahu. Kesklinnast

Lisa kommentaar

