Est Land

Lojaalne venelane: mõtisklemas hetkeseisust

In Meedias kommenteerijad on 23. aug. 2009 at 15:31

Lojaalne venelane

23.08.2009 18:24

Ülo Nugis on absoluutselt õige.

Ma olen lojaalne venelane, sellepärast näen, kui ohtlik situatsioon Eestis mittelojaalsete venelaste ja Keskerakonna poliitika pärast.

NATO väed on vajalikud Narvas, kus kehtivad Stalnuhiini totalitaarsed tingimused, mis kindlustavad Venemaa võimu Narvas ja kõikjal Eestis.

Eesti patriootid peavad kaitsma oma maad Venemaa ja Keskerakonna vastu.

Stalnuhhin, Klenski, Savisaar mittelojaalsete venelaste abil hävitavad Eesti riiki ja kindlustavad Venemaa võimu Eestis.

Eestimaa kaotab oma iseseisvust Keskerakonna poliitika pärast. Väga varsti Eesti on jälle Venemaa impreeriumi koosseisus.

Mille pärast võitlesid eestlased? Et uuesti olla Kremli käes?

Ma ei saa aru eestlasi? Millest eestlased mõtlevad? Kas mitte keegi ei näe, mis toimub Eestis. Keskerakonna poliitika – see on Kremli poliitika, et võtta Eesti uuesti oma mõju all.

Kuidas edasi? Vabadusearmastavad inimesed sõidavad ära Eestis, sest ei saa elada Keskerakonna tingimustes – see on samasugused, nagu Venemaal. Vaadake – mida teevad keskerakondlased – samasugune toimub Venemaal ka.

Kus me elame – Venemaal või Eestis? Ma ei näe erinevust.

Kus on Eesti patriootid? Miks Eestis on jälle Venemaa vaim. Ma olen venelane, aga tunnen seda ja ei taha elada jälle Soviet/Stalini tingimustes.

Kas eestlased tahavad elada Keskerakonna/Venemaa tingimustes? Mille eest eestlased võitlesid sel juhul? Ma ei tea ja ei saa aru.

Lisa kommentaar

