Est Land

vol.8 Lars van Grieg

In uued tulijad on 26. mai 2009 at 19:27

denmark-copenhagen-lars

Tere rahvas!:)

Olen Lars ning pärit Taanist. Alguses tulin ülikooli ning siis leidsin siit endale sõbranna, kelle tähtsus ajapikku minu jaoks tõusnud on:)

Olen Eestis elanud kaks aastat. Mulle meeldivad eestlased, sest nad on taanlastega üpris sarnased. Vahe on ehk selles, et taanlased on pisut paindlikumad ja pehmemad.  Minule oli ka aklimatiseerumine lihtne- kohe alguses võeti mind eestlaste poolt omaks. Reiting tõusis, kui suutsin 8 kuu pärast eesti keeles suhelda:)

Minu arust on siin super.

Ahjaa, tänud teile lipu eest! Mis me Taanis muidu tähtpäevadel heiskaks?:):):)

Pindalalt oleme riikidena sama väikesed, aga rahvaarv on ca 3x meie kasuks. Seetõttu tunnen, et siin on palju rohkem ruumi. Loodus on ka meist ilusam. Sildade poolest oleme muidugi arenenumad:) Küll taanlased silla Saaremaale ka ära ehitavad või vähemasti projekteerivad.

Olen loomult tolerantne inimene, aga vahel tunnen, et Eestis elab suur grupp inimesi, kes ei sobi siia keskkonda kuidagi. Mul ei ole venelaste vastu midagi, aga kahjuks ei tunne ma meeldivaid siinseid venelasi. Eriti kummastav on nende komme räusata ja igal võimalikul viisil tüli norida. Seetõttu tunnen eestlastele kaasa ja loodan, et märkimisväärne osa neist veel lahkub oma kodumaale.

Hariduselt olen IT spetsialist- php mu teine nimi:) Olen eduka ITfirma osanik. Hindan ja austan seda unikaalset võimalust elada Eestis, kus veel 15 aastat tagasi keegi ei uskunud, et see riik nii edukaks ühel hetkel osutub.

Kallid eestlased, see on alles algus. Enne Teist Maailmasõda oli Eestis keskmine palk suurem kui Taanis, seega usun, et vahe tagasi tegemine on vaid aja küsimus.

Lisa kommentaar

