Est Land

vol.3 Mihhail Sestakovich aka Misha

In Misha on 25. mai 2009 at 18:34

Misha suhtumine

Tere kodanikud!

Minu nimi on Mihhail. Kes soovib, võib mind kutsuda Mishaks. Nii kutsutakse mind isegi tihedamini.

Sündisin Pärnus. Ülikooli lõpetasin Tartus. Õppisin politoloogiat. Isa on mul venelane ja ema ukrainlane. Mõlemad vanemad räägivad otseloomulikult eesti keelt, sest me elame ju Eestis. Enamus mu sõpradest on eestlased. Võibolla seepärast, et mu lapsepõlv on möödunud Pärnus, kus vene keeles keegi ei suhelnud. Hiljem Tartu Ülikoolis  suhtlesin samuti vaid eestlastega. Kui ma võrdlen enda rahvuskaaslasi ja eestlasi, siis olen avastanud, et oleme hoolimata ühisest nõukogude ajastust täiesti erinevad. Jah, eestlased on vahel liiga rahulikud, aga viina nendega koos juues saad alles aru, kui temperamentne on tegelikult eestlane:)

Olen reisinud palju ka Põhjamaades ning seetõttu aru saanud, et eestlased sarnanevad oma ellusuhtumiselt paljuski skandinaavlastega. Vaid siinsed venelased, kes eesti keelt ei räägi, suudavad end eestlaste ja turistide ees täis teha. Kahjuks elab väga rumalaid venelasi Eestis liiga palju ning oma aktiivsusega teevad nad häbi mitte üksnes oma kaasmaalastele vaid ka päritolule tervikuna…

  1. Ma tunnen ka selliseid, aga enamus on siiski rumalad sibulahunnikud!

Lisa kommentaar

